
Španski Seat je nakon nove Ibize Cupra (ima 1.4 TSI motor sa 180KS i 250 Nm), paletu ovog modela B segmenta proširio i nešto slabijom Ibizom FR.
Tačnije, novu Ibizu FR pokreće 1,4 litarski TSI motor (uparen je sa sedmostepenim DSG menjačem sa duplim kvačilom i sa komandama za menjanje brzina na volanu), koji razvija 110kW/150KS, a u odnosu na svog prethodnika, Ibiza FR se odlikuje i manjom potrošnjom goriva i emisijom CO2 (motor naravno već zadovoljava Euro5 standard).

Nova Ibiza FR, sem atraktivnijeg spoljašnjeg izgleda (drugačiji prednji branik, saćasti prednji otvori za vazduh i saćasta maska, aluminijumski točkovi od 17 inča, srebrni retrovizori, redizajnirani zadnji branik sa difuzorom, dupli završetak izduvnog sistema i posebne FR oznake), ima i sportski uređenu unutrašnjost (novi volan i drugačiji dizajn sedišta), a deo paketa su i elektronska kontrola stabilnosti ESP, ABS, TCS + EBA, XDS sistem, Hill Holder Control, putni kompjuter, cruise control, klima uređaj, CD radio/MP3 sa 6 zvučnika i sportsko ogibljenje.

Seat Leon Cupra
Nedavno restilzovani Seat Leon (predstavljen na ovogodišnjem Salonu automobila u Ženevi) ponovo je dobio i svoju najjaču, Cupra varijantu, koju i dalje pokreće 2.0 TSI motor sa 176kW/240KS.

Leon Cupra od 0 do 100 km/h stiže za samo 6,4 sekunde, može do maksimalnih 247 km/h, dok mu kombinovana potrošnja, po fabričkim podacima naravno, izosi 8,3 litara na 100 km.
Kao i kod standardnih verzija, velikih dizajnerskih izmena na spoljašnjosti obnovljenog Leona Cupra baš i nema, budući da realno nisu ni bile potrebne, pa se ovde pre svega radi o evoluciji već dobro poznatog izgleda.
Najočigledniju promenu je tako u stvari doživeo zadnji deo sa novim svetlima i doteranim poklopcem prtljažnika (sa većim staklom), dok se napred primećuju revidirani gril (sa smanjenim Seat logom) i branik, kao i veća svetla. Uz nove, crne retrovizore i dizajn aluminijumskih točkova od 18 inča, to je u principu to.

Što se unutrašnjosti tiče, osveženi su prednji panel, centralna konzola i oplate vrata, uz naravno kvalitetnije materijale i bogatiju opremu.
Naravno, u odnosu na obične modele, Leon Cupra raspolaže i sportski podešenim ogibljenjem, sportskim kožnim volanom sa zaravnjenim donjim delom i natpisom Cupra (koji se nalazi i na ručici menjača), aluminijumskim pedalama i sportskim sedištima sa integrisanim naslonima za glavu i utisnutim Cupra logom.

Standardna oprema je naravno bogata, pa, između ostalog, obuhvata i XDS sistem, ABS i TCS, ESP, EBA sisteme, klima uređaj, putni kompjuter, cruise control, CD radio + MP3 + 8 zvučnika itd.